Torsdag :)

Tjo! 
Idag började min dag med att jag vaknade klockan 06.25 & gick och gjorde mig iordning! Gick till bussen. Sen när jag kom till stan, så hoppade jag av vid Renen och väntade på bussen upp på Park och väntade även på Jonna! :) 
Idag på idrotten på morgonen var Jonna & jag i gymmet :). Sen hade vi kärnämnen med Robert! Sen lunch, det blev linssoppa, ganska så gott, men ändå inte :p. 
Bakade småkakor på yrkesämnerna med Anna-Britta, skulle egentligen ha Cathrine, men hon var inte där idag! Jag bakade bondkakor & hallongrottor :). Fick fika på slutet :). 
När vi slutade, så tog jag & Jonna bussen ner på stan & gick och leta hårfärg. Sen gick Jonna och jag och väntade på bussen på Nygatan! 
När jag kom hem var farmor här :). Det blev pannkaka till middag! :p
Sen såg vi på MODO-AIK på TV:n, gick inge vidare bra för MODO denna gång, men vi siktar på vinst på lördag! :))
Nu sitter jag här och skriver & är inne på Facebook, lyssnar på musik på Spotify :). 
Ska snart packa ihop datorn som jag ska ha med mig till Jonna imorgon! För imorgon efter skolan far jag till Jonna & sover över tills på lördag! :)
 
 
Uppdaterar då :). Nu tänker jag gå och packa ner datorn och gå och borsta tänderna :).
Godnatt & sovgott! :)
 
 
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0