En bra lördag! :)

Tjo!
Jag kom hem vid ungefär 20.15 med bussen ifrån stan! For in till stan vid 13.55 idag & gick ner till Ica Supermarket i stan. Träffade Jonna & Elina! Gick lite på stan :). Sen ungefär 15.40 gick vi in på La Casa Mia & kollade om vi fick komma och äta lite tidigare än 16.00, då vi hade bokat bord! Och såklart, det fick vi!
Så vi åt lördagsbuffén där & åt efterrätt för endast 99:-, men då ingick inte drckan!
Som buffé åt jag ris, friterad kyckling, sötsursås, kycklingfilé i gorgonzolasås, grönsaker. Jag drack vatten till maten! Sen till efterrätt fick man välja mellan cheesecake eller friterad banan & glass :). Så då tog jag friterad banan & glass, det var jättegott! Allting var jättegott, men den där kycklingfilén i gorgonzolasåsen slår verkligen rekord! :D
Älskar den!! Vill ha receptet på den! :D
Jag rekommenderar verkligen den resturangen! Och jag kommer verkligen att gå dit fler gånger! :D
 
 
Nu har jag nyss tagit 1 Alvedon & 1 Ibumetin (för jag har typ inflammation i min ena visdomstand! Gör jätte, jätteont!! :( ). Jag har borstat tänderna & nu sitter jag här och lyssnar på musik & är inne på Facebook. Ska snart gå & lägga mig, godnatt & sovgott! :D
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0