Ledig & Tjejkväll :).

Tjo!
Idag är jag ledig ifrån skolan, för att lärarna har Studiedag! :D
Så imorse vaknade jag klockan 07.00. Farmor är hemma hos oss nu, för pappa for till Stockholm tidigt imorse för att han skulle på konferans på Fryshuset tills på fredag :). 
Vid ungefär 10.30 så ska farmor & jag fara till ICA Kvantum & sen ska hon stjutsa mig upp till mammas jobb, för att jag ska ha bassängträning idag på Wemer :p. Det är roligt! 
Sen går eller åker mamma och jag buss ner på stan & träffar Marcus, för att mamma ska köa nya skor till han :p. Sen efter vi är klar, så tar vi bussen hem :). 
När jag kommer hem så äter jag middag, sen tar jag bussen in till stan igen. För att jag, Therese & Elina ska gå på Tjejkvällen mellan 18.00-21.00 ikväll på stan :). Det ska bli roligt! 
Sen tar jag en senare buss hem :). 
 
 
Uppdaterar imorgonkväll :). 
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0