Idag & igår :)

Tjo!
Idag vaknade jag av att Cia kom in och väckte mig vid 09.45. Jag var hos henne ifrån igårkväll tills idag klockan 12.20 :p. Igår innan jag for till henne, så gick hon, jag, Jonna, Bea & Elina H på Barnens Dag :p. Var roligt! Men först gick vi på stan :). Då var också Elina också med.
Innan vi gick på Barnens Dag, så gick vi på Kebab House och åt middag, det blev kebab med ris & vitlöksdressing, det var jättegott! :)
På Barnens dag fanns det en maskin som man skulle styra en sax till snören och klippa av det snöret man ville klippa av och då satt det tex. En kamera, en Ipod Touch på varsitt snöre & jag prövade det flera gånger. Men jag vann inget :(. Men jag hade jättelust att vinna tex. En Ipod Touch eller kamera :).
Jag åkte ingen karusell, men jag stod och kollade på Cia, Jonna, Elina H & Bea som åkte Virvelvinden :p.
Klockan 21.26 åkte Cia & jag hem till henne med bussen, sen fick vi lov att gå typ 3 km! När det var mörkt! :O
När vi kom hem till henne så gosade vi med hennes katt Mia & satt vid datorn & skypade med en kille som hon kände och satt och gjorde andra saker & satt och åt ost- och skinkpaj :).
Sen satt vi mest där hela natten & jag gick och la mig 04.30 & Cia la på på Skype 07.30.
Så är trött nu!!
Men nu ska jag berätta vad jag har gjort idag! Idag när jag kom hem, så satte jag mig här vid datorn, hade fått frossan i mig, gick och tog en varm & skön dusch & tvättade håret!
Ikväll har vi haft främmande av pappas jobbarkompis & hennes familj!
Kört 3-kamp :). Grenarna var: Pil, badminton & pingis :). Det var kul :). Min middag ikväll bestod av: Grillad fläskfilé med potatisgratäng, grillsallad, benasiesås & tzatsiki :).
Efterrätten bestod av: Maräng- och bananasplit :).
Det var jättegott!
 
Nu ska jag gå & lägga mig, godnatt & sovgott :).
Imorgon blir det sovmorgon!
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0