Måndag 24/9

Tjo!
Idag är det precis 3 månader kvar till julafton! Lääängtar! :)
Idag har jag varit på skolan & efter skolan åkte jag & Jonna bussen ner på stan. Gick och köpte frukt, sen gick vi till Resecentrum. Vi åt middag på Tokyo Town, vi delade på en tallrik med kycklingspett & yakitorisås (jättestark, men god sås!) & ris :). Det var gott! 
Sen satt vi och vänta på bussen! Jag kom hem för nästan 1 timme sen! 
Nu sitter jag här & kollar på Facebook, lyssnar på musik, skriver & är ensam hemma :). 
Jag väntar dessutom till klockan blir 20.00, för då tänker jag sätta mig och se på X-factor! Ikväll börjar Boot Camp :). Späänande :). 
 
 
Uppdaterar imorgonkväll! :D
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0