Lill-lördag!

Tjo!
Idag är det redan onsdag (lill-lördag!). Veckorna går jättefort nu! :)
Snart sportlov! Längtar tills det, för då ska jag bort fredag-lördag på en överraskningsresa med farmor och hennes syster! Har absolut ingen aning om vars vi ska fara! Blir jättespännande, har bara fått veta vad jag ska ha med mig :p.
I alla fall, idag har jag varit på Friskis & Svettis och tränat lite på Inviduella Valet (tog det lungt, vaknade med svullna knän imorse!), sen var det Mat och Bak, då gjorde vi någon äppelfalukorv i ugn och hemmagjord potatismos! Var gott :).
Efter lunch hade vi kärnämnen med Robert, jobbade bla. med Nutidsfrågor och matte :p.
Sen vidare till Skyttis, för att vara i Skyttishalen för att åka skridskor på idrotten (var inte med pga. av knäna!).
 
När vi slutade väntade jag och Jonna på bussen ner på stan, gick på stan en stund med Jonna :). Köpte inget, förutom en morotskaka! :p
Tog bussen hem, åt pannkaka (provade att tina upp mango & åt det med vispgrädde på pannkakan :). Var faktiskt jättegott :)). Pröva det vet ja!
 
Efter middagen,  tog jag datorn och satte mig i soffan med den i knäet och kollade på Farmen & sen lite av Grammisgalan 2013 :).
 
 
Nu ska jag lägga in kläder i min garderob, packa färdigt idrottsväskan inför imorgon :). Sen gå och lägga mig! Godnatt & sovgott :).
 
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0