Nyss sett på Melodifestivalen!

Tjo!
Ni ser vad jag har gjort på rubriken på detta inlägg :).
Och jag tycker första Deltävligen var braa! Vad tycker ni förresten? :)
Många bra artister, bra & rolig mellanakt & såklart bra programledare!
 
2 av 3 stycken som jag ville skulle gå vidare, gick vidare & båda dom gick faktiskt direkt till Finalen i Friends Arena den 9 mars! :D
Den 3:e som jag ville skulle gå vidare var: Mary N´diaye med låten ´´Gosa´´, fast hon kom bland dom 5 som gick vidare först, men sen åkte hon ut :(. Men låten var braa tycker jag! :D
 
Dom som gick vidare i första Deltävlingen var:
 
Till Final: David Lindgren - ´´Skyline´´  & YOHIO - ´´Heartbreak Hotel´´.
 
Till Andra Chansen: Cookies N Beans - ´´Burning Flags´´ & Eric Gadd - ´´Vi kommer aldrig att förlora´´.
 
 
 
Vad tycker ni? Gick rätt låtar till Final? :D
Kommentera!
 
 
Jag kommer verkligen att se nästa lördag också! :D
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0