Sportlovet :).

Tjo!
Nu tänker jag skriva vad jag vet att jag ska göra på sportlovet :).
 
Måndag: Sova länge, sen vet jag inte? 
Tisdag: Sova, sen vet jag inte?
Onsdag: Sova, sen kanske packa på kvällen? :)
Torsdag: Ska fara till farmor & sova över! 
Fredag: Farmor, jag & farmors syster far bort! Jag vet inte vars vi ska fara än, det får jag se när vi far :p. Men både farmor & Vivianne vet! Så det blir en överraskning! :) spännande!
Lördag: Borta, vet inte när jag kommer hem efter överraskningsresan! :p
Söndag: Sova & packa för att gå till pappa! 
 
 
Det här är mitt sportlov, kommer förmodlingen att kanske vara med någon kompis eller kanske gå på stan nån dag. Men det vet jag inte än när det blir eller om det ens blir? Får se?? :)
 
PS. Det skulle vara roligt att se vad ni ska göra på erat sportlov, kommentera gärna :). 
 
 
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0