Uppdatering!

Tjo!
Idag på morgonen var jag på röntgen för att röntga mina knän! Och jag tror att det gick bra i alla fall :p. Jag kom tillbaka till skolan klockan 10.30 & jag var helt själv i min klass idag!
När jag kom till skolan, fick jag gå och kolla i frysen, kylskåpet & skafferiet på vad som fanns som man kunde göra till lunch & efterrätt imorgon! :)
Och det blev:
 
Varmrätt: Makaroner & köttfärssås (kanske stark med lite grönsaker i tex. Paprika, tomat, vitlök, lök), grönsaker, bröd.
Efterrätt: Vaniljpannacotta med blåbär.
 
När jag slutade 14.55 gick jag ner och väntade på bussen ner på stan. Träffade mamma nere på stan, gick på stan ett tag! :)
Fick ett mörkgrönt linne och ett rosa linne av mamma :). Jättefina!
Till middag idag åt jag kyckling med fetaostsås & strips, var gott :).
 
 
Ikväll har jag legat i soffan & kollat på TV, Farmen och Ullared :). Åh, vad jag vill fara till Ullared & shoppa! Synd att det är så långt! :(
 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt & sovgott :).
Uppdaterar kanske imorgon??
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0