Bilder ifrån Julafton 2012!! :)

Tjo!
Nu kommer lite bilder ifrån julafton 2012 som jag firade hos mamma! :)
 
 
 
1:a bilden: Julklapparna under granen!
2:a bilden: Mina julklappar :).
3:e bilden: Mer av mina julklappar.
4:e bilden: Fick en liten, söt julklapp av morbror Arne! Det var en Triss-lott som jag vann 30:- x 2 på, så det blev 60:- :).
5:e bilden: Jag och mina småbröder fick även en Paradis-ask att dela på av morbror Arne :).
6:e bilden: Middagen bestod av: Pikata India, hasselbackspotatis och tomatsås :D.
7:e bilden: Efterrätten var: Vanilj- och chokladglass, fruktsallad och grädde!!
8:e bilden: Fick en chokladkaka och 300:- av farmor!
9:e bilden: Fick en Lindor-ask av mamma :).
10:e bilden: Fick raggsockar av mamma.
11:e bilden: Fick ett par tofflor med päls i av mamma.
12:e bilden: Fick en fin pyjamas av mamma :).
13:e bilden: Pyjamasbyxorna!
 
 
Dessutom fick jag 100:- av pappas mormor och 200:- av min farbror, presentkort på Cubus av mamma på 100:- och presentkort på Gina Tricot av mamma på 150:- :).
Och så får jag ju inte glömma att jag fick: Dido 10-pack och Daim 4-pack och en vit ljuslykta med änglar och stjärnor på och en body lotion av Elina när vi bytte julklappar! :)
Och ögonskuggor, läppglans med lukt av lime och toffe och ett lila, stickat pannband med en rosett på av Jessica när vi bytte julklappar!
Jag fick även julklappar dagen före julafton, då vi hade Lilla Julafton hos pappa! Och det jag fick då kan ni se bilder på i ett inlägg längre ner på sidan :).
 
 
Tack för alla julklapparna!! :)
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0