Sundsvall 4-5 januari 2013 :).

Tjo!
Igår kom jag hem ifrån Sundsvall efter att ha varit där ifrån fredags med Cia! :)
Det var roligt & mycket shopping blev det också! Vi bodde på Scandic Sundsvall!
Vill gärna göra om det fler gånger! :)
Nu kommer det några bilder! :)
 
 
 
1:a bilden: Vårat hotellrum!
2:a bilden: Gissa vilken säng som är min?
3:e bilden: Vi fick ta kaffe på rummet om vi ville.
4:e bilden: Utsikten från hotellrummet! Bilden är tagen igårmorse!
5:e bilden: Köpte en grå kofta med huva och dragkedja på Gina Tricot för mitt presentkort! Den kostade 199:- :).
6:e bilden: Köpte en mörk grön skjorta på Cubus för mitt presentkort! Den kostade 149:-, men den hade kostat 299:- :)
7:e bilden: Köpte ett grått linne med döskallar på på HM för 99:-!
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0