Torsdagskväll! :)

Tjo!
Idag har jag varit på skolan, på morgonen så åkte vi bussen till Nolaskolan för att se esteternas Sceniska13 :). Det var en mycket bra konsert av dom! :D skulle kunna se det tusen gånger! Mycket bra musik, dans! Sen gick Jonna och jag på Subway och åt lunch, det blev en macka med kalkon & skinka för mig! Tog sen och gick på stan lite, innan vi tog bussen upp till Park  :p.
 
Väl uppe på skolan, så gjorde vi räkmacka, men jag äter inte räkor, så jag fick göra en skinkmacka med sallad, gurka, paprika, ägg och majonäs :). Fikade den efter rasten! När vi slutade åkte jag med Jonna & Jesper på Coop Forum och sen till Jula! For hem med 16.35-bussem! :)
 
När jag kom hem satte jag mig vid datorn, åt makaroner och köttfärssås :).
Snart ska jag gå ner och duscha och tvätta håret :).
 
Imorgon är det äntligen fredag :). Efter skolan då ska man ner på stan med Jessica och Elina och fika på Waynes :). Ska bli gott! 
Efter det ska man gå på Specsavers för att pröva bågarna! :D
Ska bli spännande :).
 
 
Ha en bra, fortsatt kväll :D.
PS. Hoppas att MODO vinner mot HV71 ikväll :).
 
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0