Helgen snart slut! :(

Tjo!
Sitter här & känner hur jobbigt det kommer att bli att kliva upp ur sängen imorgon! För det första är måndag & för det andra ikväll när jag kom till pappa, så bäddade jag rent i min säng. Så nu är det verkligen skönt att gå och lägga sig! :)) vill helst inte kliva upp imorgon! 
Men som tur är det, att den här veckan som kommer går vi bara till torsdag, är ledig på fredag för att det är Långfredag! :)
 
Jag tycker att helgen har gått väääldigt fort! Det har jag har gjort i helgen är: I fredags var Elina hos mig & vi gick till Bjästahallen och var där och kollade på hockey ett tag! Sen gick vi på Ica och handlade blomkål, paprika, gurka & gräddfil! Och gjorde vitlöksdip & grönsaker när vi kom hem! :D då såg vi på Beverly Hills Chihuahua 3 också! Den var bra! Dessutom i fredags efter skolan, så gick jag och Jessica på stan en stund! Då köpte jag neonfärgade ankel sockar! :)
Igår så såg jag & Elina på en film som hette Fireproof :D. Den var bra! Sen så låg jag bara framför TV:n när hon hade farit hem & tog en dusch! På kvällen gick jag bort till Bjästahallen med Marcus, för att äta middag där! Det var potatisgratäng & rostbiff, var gott! :D
När jag kom hem, så gjorde jag smörpopcorn & kollade på TV:n!
Idag har jag bara varit hemma & tagit det lungt, sen var jag och kollade på Finalen av YIT-cup 2013 på Bjästahallen, KB65-MODO :). KB65 vann hela cupen! 3-2 blev det i förlängningen! :D 
Pontus, min lillebror gjorde 1 mål köksvägen! 
Sen ikväll har jag packat, gått till pappa :). Sen suttit vid datorn! 
Nu ska jag gå & lägga mig tror jag :). 
 
 
Godnatt & sovgott :). Imorgon på skolan ska vi göra våfflor, för det är Våffeldagen, sen på tisdag ska vi göra & äta påsklunch! :D gott!
PS. Har ont i mina knän! Har haft det hela helgen! :(( började med att dom svullnade upp i fredags efter att ha haft ont hela dagen, sen nu är dom svullen också! Dessutom var det halt ute när jag till pappa ikväll, så jag ramlade! Gjorde ont i knäna :(. Och nu är jag röd & svullen på insidan av knäskålen också på det vänstra knäet :(. Längtar tills den 10:e april, då man kanske får någon hjälp!
 
 
 
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0