Längtar tills imorgon! :)

 Tjo!
Idag har jag varit på skolan & inte gjort så mycket, har bakat goda ost frallor i alla fall :). 
Efter skolan så tog jag & Jessica bussen ner på stan & fikade på Waynes, en liten Caffe Latte Vanilj & en cheesecake med blåbär blev det för mig! Var gott :). Sen gick vi upp och kollade på Vero Moda om en kofta som jag skulle köpa fanns kvar, men den fanns kvar i grått! Men inte i den storleken jag skulle ha! :( blev besviken!! Den fanns i vitt i min storlek, men det ville jag inte ha! :p 
Sen gick vi en stund på HM & Gina Tricot! Hittade ett par fina sockar som jag ska köpa imorgon tror jag på Gina Tricot :). Gick på Cervera och kollade runt också :). Sen gick jag på Hemtex och köpte en sak till mamma! 
Tog bussen hem sen! När jag kom hem, så åt jag potatismos & korv. 
 
 
Ikväll har jag sett på Sofias Änglar! Det är såå bra! :D nu ska jag snart gå & lägga mig! 
Imorgon är det äntligen fredag & då efter skolan så ska jag gå en stund med Jessica på stan, sen ska jag ta bussen hem! Och på kvällen kommer Elina & ska sova över här tills på lördag, då ska vi kolla på film m.m :D. 
 
 
PS. Förr, förra onsdagen så träffade jag skolläkaren, då sa han att jag skulle få en remiss till en rematulog för att eventuellt få hjälp med mina knän :p. Och idag fick jag veta en tid! Den 10:e april! Önska mig lycka till :). 
 
 
Uppdaterar när jag känner för det & har tid igen! 
Ha en bra & trevlig helg, allihopa om jag inte uppdaterar under helgen! :)
 
 
 
/Linnéa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0