Kommentarer :)

Carro om Solig fredag! :):
Låter bra det! 
~Carro
IP: 81.230.242.163
19 Augusti, 15:49




Svar till Carro: Japp, det gör det!





Carro om I want!:
Sämst?! Jag har inte det minsta problem med min Wildfire!
~Carro
IP: 81.230.242.163
19 Augusti, 15:57




Svar till  Carro: Okej, men vilken tur du ha då! Jag ha problem med min. Tex. Om jag är inne på meddelanden och så klicka jag på ett meddelande som jag vill kolla på då klicka jag på den och då kan det komma fram något annat meddelande och då måste jag göra om det. Eller om jag är inne på Internet så är jag inne på Facebook och då ibland  går det inte att rulla ner,  än hur mycket man försöker så då måste jag starta om själva Internet och börja om igen :( :( !!
Så det är därför jag vill ha en ny, helst en Iphone 4. Men det som är problemet är att jag inte ens ha haft min Wildfire i 1 år ens, jag fick den i julklapp förra året :p.
Men jag vet andra som ha problem med sin Wildfire :( :( !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0